måndag 5 juli 2010

Grannens tomt


Grannens tomt är klar för gjutning av plattan - de kanske tom har hunnit med en detta i skrivandets stund! Jag ska åka ut och ta en titt senare idag. Denna vecka ger de sig på vår tomt för röjningsarbeten och grävning/sprängning antar jag.


Dennis har hittat lite intressanta saker på http://www.zobra.se/, pendlar och amaturer mm. Själv kollar jag på Lido V från Noral, jag vill ju ha lite mer modern känsla. Vad tycker ni? Visst verkar denna utelampa passa ett skärgårdshus som Landsort!

2 kommentarer:

  1. Hej pa er! Jag tror minsann att vi ar blivande grannar! :) Ska bli kul att folja ert husbygge har! Vi kommer bygga pa tomt 4 (husnummer 10 om Kjell kom ihag ratt) i cirkeln, tror jag det blir...
    Johanna & Tobias

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna och Tobias! Vi har inte upptäckt att det går att kommentera förr än nu :) Vad roligt att vi ska bli grannar! Å då är det Kornett som gäller för er vad jag förstår, det är ju kanonfint hus tycker jag. Hur långt har ni kommit? Vi väntar fortfarande på sista korrigeringarna HTH/Myresjöhus ritning... Detta har tagit hela sommaren fram till nu. Skulle vara kul att träffas någon gång framöver, se hur det fortskrider med bygge och så. Hoppas att vi ses i på Sjöborrevägen snart ;)

    SvaraRadera